Sunday, January 17, 2010

Aktiviti Hujung Minggu 17/01/2010

Ini putriku dan fatin, satu2 kakak dia di kawasan perumahan ku...kalau tak jumpa kak atin bukan main lagi nak jumpa..kalau dah jumpa bergaduh...hahahahaha budak2 lah katakan....
Ni gamba dia tengah siap sedia untuk tiup lilin...kek tu saya buat sendiri..promote hehehehe..hari tu 8 kali anakku tiup lilin...sabo jelah setahun sekalikan....
Bersama-sama eda, bonda, mak uda, che mah, atin, siti fatimah, saya dan putri saya....

Salam untuk semua kawan2...semalam (17/01/10) saya dah cucikan almari antik bonda dan juga almari cenderamata ku yang boleh dikatakan antik juga...banyak jugak barang2 yang telah diphotokan..hehehehehe..nanti saya upload yea...seronok jugak.....kabel camera tak bawak pejabatlah pulak so tak boleh nak upload lah...insyaALLAh malam ni saya upload...terima kasih kat Eda (Saidah Ipoh) kerana menjadi sifu ku untuk belajar buat blog...Dah takde gambo yang ada so saya letaklah gambo-gambo atas ni semasa eda n anaknya fatin berkunjung ke rumah untuk calebrate birthday putriku yang ke 3 tahun...Untuk Eda moga hidupmu diberkati selalu...amin....

No comments:

Post a Comment