Sunday, January 24, 2010

HPA : Program Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC)


HPA : Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC)

Assalamualaikum sume, macam ustazah lah pulak...tapi wajibkan kita memberikan salam pada sesama islam...hari ni n3 saya adalah berkenaan dengan program yang di anjurkan oleh HPA (Herba Perubatan Al Wahida) "Zack ko jgan perli aku lagi hehehehehe...aku dah terror skit..." Actually bukan ape, saya nak kongsi skit pengalaman dengan sahabat-sahabat semua pengalaman semasa dalam bengkel tu...sangat berguna dan menginsafkan diri ini yang jahil tentang agama...patutlah selama ni saya rasa ada sesuatu yang tidak sedap hati, rupa2nya selama ini saya telah banyak makan benda2 yang haram dan tidak mengikut hukum syarak..saya cerita sedikit sajalah...Selama ini kita rasa yang kita makan ayam yang dibeli mana2 pasaraya...adakah kita tahu ayam itu betul2 diuruskan mengikut hukum syarak, apakah makanan yang diberikan kepada ayam tersebut..., lagi satu ubat gigi yang kita gunakan itu adakah kita tahu sumber bahan mentahnya, ubat gigi yang kita gunakan itu...daripada apa bulu2 itu diambil dan sabun2 yang kita pakai tu...bahan2 yang digunakan untuk membuat sabun...sume itu terjawab sekiranya kita menghadiri bengkel PBC...Yang lebihnya rasa harap sahabat2 sume dapat mengikuti program PBC anjuran HPA ini...

Kepada yang ingin menjadi pengedar HPA boleh lah menghubungi saya untuk mendapatkan keterangan lebih lanjut...puteri_leyla@yahoo.com atau sms 0125055871...pengedar di bawah tajaan saya akan mendapat hadiah misteri daripada saya (Tulus Ikhlas Dari Hati Ini)

No comments:

Post a Comment