Wednesday, February 24, 2010

My decopage again.............

Selamat hari Khamis sume rakan blogger ku....today n3 adalah hasil decopage ku masa cuti CNY baru-baru ni...saja je...masa kemas rumah hari tu terjumpa lah benda2 alah ni sume...ape lagi aku pun deco le....dapat idea dari sifu2 lah....rakan blogger ku.... (to eda (SAIDAH IPOH) jiran ku, kalau ko punya stiker tu tak nak dah...bagi le kat aku...boleh aku deco kan...hehehehehehe jangan marah yea)
Ini botol jenama ape entah...aku tak sure lah tapi my lovely princess punya...bentuk botolnya cantik jugak...so aku sembur dengan cat putih pastu aku tampal ikut suka princess aku le....

Cantikan bekas telur ni....
Ini bekas telur rasanya dah lebih 20 tahun kot...zaman mak2 kita dulu...ini pun ku jadikan bahan decoku....cun jugak...
Ini balang ceramic yang dihadiahkan oleh rakan lebih kurang 10 tahun lepas...so rasa macam dah boring tengok rupanya...maka aku decolah benda alah ni....
Ini pelita lama yang dah hampir nak ku campakkan ke dalam tong sampah.....

Selepas di deco....nampak cun lah pulak...oklah tu...boleh dipamerkan...hehehehehe

Ini tempat letak surat atau bil....sebelum di deco.....

Taraaaaaa.....selepas di deco...cun tak?....

No comments:

Post a Comment